Reclamații

Soluționări

Pentru că echipa DigitalGIFT este permanent preocupată de calitatea serviciilor și produselor noastre, apreciem feed-back-ul clienților noștri. Acesta este foarte important pentru noi și ne ajută în depistarea problemelor serviciilor noastre și îmbunătățirea lor continuă.


Prin urmare încurajăm orice feed-back, pozitiv sau negativ, și apreciem timpul acordat și efortul depus de a ne comunica orice sugestie, satisfacție sau insatisfacție, legate de experiența ta cu site-ul digitalgift.ro.

Te asigurăm că iți vom răspunde în maxim 5 zile lucrătoare, prin telefon sau email, și că vom găsi modalitatea optimă de a răspunde și rezolva eficient problema semnalată de tine. Ne poți contacta în următoarele moduri:
Online: prin formularul de contact (Click Aici) al www.digitalgift.ro
E-mail: contact@digitalgift.ro
Tel.: 0729 694 580
Curier: DigitalGIFT, Str. Lungă, nr. 130, Brașov, Cod Poștal: 500059

Te rugăm să ne precizezi datele tale de contact și modalitatea de comunicare pe care o preferi pentru primirea răspunsului.


În cazul în care nu ești pe deplin mulțumit(ă) de răspunsul nostru, te poți adresa Agenției Naționale pentru Protecția Consumatorului (A.N.P.C.), Bucureşti, Bd. Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod poștal 011865, Telefonul Consumatorului: 021-9551, e-mail: cabinet@anpc.ro, www.anpc.gov.ro.
Continuă