Returnare

Condiții

Returnări și schimburi
Echipa noastră investește creativitate în conceperea design-urilor pentru produsele pe care vi le oferim. Însă, dacă nu ești deplin mulțumit de comanda ta, poți să o returnezi și să optezi pentru schimb, cu altă mărime/dimensiune, culoare sau model (de aceeași valoare sau mai mare), sau pentru restituirea banilor (cu excepția cheltuielilor de transport). Conform legislației în vigoare, respectiv a Ordonanței nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanță, cf. Art. 7, paragraful 1: "Consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 10 zile lucrătoare, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor." Ca atare, returnarea trebuie să se facă în termen de maxim 15 zile calendaristice de la primirea coletului, iar cheltuielile de transport ale produselor returnate vor fi suportate de către client. După încheierea acestei perioade, nu mai acceptăm restituirea banilor sau schimbarea produselor. Aceste reguli privesc strict produsele expuse pe site-ul www.digitalgift.ro.

Poți alege ce curier dorești ca să expediezi coletul către noi (inclusiv Poșta Română – doar serviciul factaj – livrare la sediu), iar noi iți vom livra coletul cu produsele înlocuite prin FAN Courier (sau poți trimite orice alt curier dorești pentru preluarea coletulului). 

Atenție! Nu acceptăm produsele degradate, care au fost spălate și/sau folosite. Ca atare acestea vor fi refuzate și trimise înapoi clientului. Dacă acesta refuză primirea lor, le vom păstra fără nici un fel de despăgubire. Vă rugăm să returnați toate produsele în aceeași stare în care au fost primite, cu toate accesorile și etichetele atașate, însoțite de toate documentele primite și în ambalajul original.
Taxele de returnare și livrare a produsului de schimb (dacă este cazul) sunt responsabilitatea clientului, cu excepția cazului în care motivul returnării îl reprezintă o eroare generată de noi.
FOARTE IMPORTANT! În cazul produselor imprimate cu modele personalizate trimise de clienți, nu este acceptată înlocuirea sau restituirea banilor. Motivul fiind că, erorile care v-au determinat refuzul, să fie tocmai din pricina că design-ul furnizat de tine nu a întrunit standardele tehnice și de calitate.

Un produs de o anumită mărime/dimensiune poate fi schimbat cu același produs de altă mărime/dimensiune, în măsura în care mărimea/dimensiunea solicitată este disponibilă. Dacă acea mărime/dimensiune nu este disponibilă se poate solicita schimbarea produsului cu un altul, plătind diferența de preț, dacă este cazul.

Modalități de returnarea a produselor
Produsele pe care vi le oferim sunt atent verificate înainte de a fi livrate. În cazul când consideri că ți-a fost livrat un produs care crezi ca ar putea prezenta un defect, contactează-ne la adresa de email contact@digitalgift.ro. Produsul va fi înlocuit cu unul nou, cu condiția notificării noastre, telefonic sau prin email, în termen de 48 de ore de la primirea produsului. Se poate solicita returnarea contravalorii produsului sau înlocuirea cu unul nou. Dacă din motive obiective, nu putem înlocui produsul cu unul nou, vă vom restitui contravaloarea produsului. În cazul returnării unui produs fără o notificare prealabilă, sau atunci când produsul este trimis în alt mod decât cel specificat de noi în momentul notificării, ne rezervăm dreptul de a nu accepta pachetele returnate.

Timpul necesar pentru procesarea returnării
În termen de 3 zile lucrătoare, returnarea va fi procesată. Atenție, această perioadă nu include și timpul de livrare.

Continuă